środa, 24 września 2014

Mydła naturalne (Alterra, Biały Jeleń)



W poszukiwaniu dobrego, nie wysuszającego mydła postanowiłam zapoznać się z ofertą mydeł naturalnych. O niektórych słyszałam, inne znałam chociażby z Rossmanna. Na początek kupiłam mydełka z Alterry dostępne w Rossmannie o różnych zapachach. Ja postanowiłam kupić mydełko różane (mydło różane o zapachu róży z esencją z płatków róży), oliwkowe (czyste mydło z olejkami roślinnymi z oliwą z oliwek), drzewo sandałowe (mydło roślinne o zapachu drzewa sandałowego z ekstraktem z drzewa sandałowego). 





Wszystkie te mydełka (jak głosi informacja na opakowaniach) zawierają w 100% oleje roślinne, nie zawierają syntetycznych substancji konserwujących ani składników pochodzenia zwierzęcego oraz są przetestowane dermatologicznie. Gramatura mydełek to 100 g. Cena regularna w Rossmannie wynosi 2,49 zł. ale ostatnio była na nie promocja i kosztowały albo 1,49 albo 1,59 (nie pamiętam dokładnie). Mydełka wyprodukowane są w Niemczech.
Obecnie używam mydełka różanego i jestem z niego zadowolona, ponieważ bardzo dobrze się pieni, ślicznie pachnie i dobrze oczyszcza nawet cerę. Nie ma po nim uczucia ściągania. Zobaczymy jak się sprawdzą inne mydła z tej serii.

Przeglądając półki z mydłami w Rossmannie zauważyłam mydła zapachowe naturalne z Białego Jelenia. Ja kupiłam mydło: otręby pszenne, tj. hypoalergiczne mydło naturalne z otrębami Biały Jeleń. 


Wg opisu mydło przeznaczone jest do pielęgnacji skóry wrażliwej i skłonnej do podrażnień a zawarte w mydle otręby pszenne i ekstrakt z owsa mają oczyścić, wygładzić i odżywić naszą skórę. Mydło posiada badania dermatologiczne.
Jeszcze nie znam działania tego mydełka, ponieważ go nie używałam.
Na stronie: http://www.bialyjelen.pl/mydoa-twarde.html możemy zapoznać się z ofertą mydeł twardych tego producenta. Dodam, że z tej serii hypoalergicznych mydeł z której pochodzi mydło z otrębami pszennymi są do wyboru:
- mydło z bursztynem
- z ekstraktem z nagietka
- glicerynowe z ekstraktem z nagietka.
Mydełka mają gramaturę 100 g i zapakowane są w estetyczne twarde kartoniki . W Rossmannie są dostępne w cenie 4,99 zł. Ponadto na stronie znajdziemy wiele innych mydełek hypoalergicznych, np. z serii PREMIUM, BIO OMEGA, SKARBY ZIEMI.

1 komentarz:

  1. Zapraszamy na pierwsze stoisko firmowe z kosmetykami Biały Jeleń w Krakowie.
    Znajdziecie nas obok salonu Play i Rossmanna w Centrum Handlowym Czyżyny.

    Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń