środa, 17 sierpnia 2016

Czarne mydło


Przeszukując internet w poszukiwaniu naturalnych kosmetyków natknęłam się na czarne mydło firmy Nacomi. 



Mydło wykonane jest w Maroku ze zmiażdżonych oliwek i wody. Działa jak peeling enzymatyczny. Zapach ma specyficzny, niezbyt przyjemny, przy pierwszym użyciu troszeczkę mi przeszkadzał, ale już za drugim użyciem zaczęłam się do niego przyzwyczajać a przy kolejnych użyciach w ogóle nie czuję tego zapachu.

Według opisu na etykiecie mydło złuszcza i oczyszcza skórę oraz idealnie przygotowuje twarz i ciało do dalszej pielęgnacji. Polecany do stosowania przed zabiegami.
Jak stosować?
Nabrać niewielką ilość mydła na suche dłonie, zmydlić w dłoniach i nałożyć cienką warstwę na skórę, odczekać 10 minut. Następnie należy zmyć wodą.

Stosuję ten produkt już dłuższy czas i z czystym sumieniem mogę go polecić.  Używam go do oczyszczania twarzy. Jak dla mnie jest rewelacyjny. Doskonale oczyszcza skórę, nawet zauważyłam, że lekko ją rozjaśnia, wyrównuje koloryt cery. Nie wiem skąd ten efekt, ale bardzo mi się podoba. Mydło jest bardzo bardzo bardzo wydajne. Nie pamiętam dokładnie ile zapłaciłam, ale na pewno cena nie przekroczyła 15,00 zł. Opakowanie zawiera 100 g produktu. Mydło należy zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia.
Po zastosowaniu mydła lubię położyć maseczkę algową.
Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz