czwartek, 23 stycznia 2014

Mydło, mleczko czy żel?



Co jest najlepsze do oczyszczania naszej twarzy: mydło, żel czy może mleczko? Niektórzy nie wyobrażają sobie oczyszczania twarzy bez użycia wody wykluczając w swojej pielęgnacji mleczko do demakijażu. Inni zaś są zdania, że woda wysusza i wpływa niekorzystnie na stan naszej cery. Ja należę do tych z pierwszej grupy. Ale co zrobić, żeby mimo użycia wody nie przesuszyć cery? Musimy wybrać odpowiedni kosmetyk a to nie jest łatwe zadanie.  Stosowałam kiedyś żele do mycia twarzy, które niestety powodowały uczucie ściągania, wtedy przerzuciłam się na mydło dla dzieci i to ściągało i wysuszało skórę twarzy. No nic, pomyślałam, chyba będę musiała używać mleczka. Znalazłam jednak odpowiedni dla siebie żel do mycia twarzy z serii do skóry z problemami naczyniowymi firmy Flos-Lek. Żel posiada ekstrakt z miłorzębu japońskiego i mydlnicy lekarskiej,  dzięki którym nie podrażnia i nie przesusza skóry a dodatkowo wzmacnia naczynka krwionośne. Mimo iż nie pieni się zbyt mocno to jednak myje bardzo dobrze, skóra jest dobrze oczyszczona i odświeżona. Kosmetyk dostępny jest w Rossmannie i w aptekach. Pozytywnie zaskoczona dobrym działaniem żelu postanowiłam wypróbować łagodny żel do mycia twarzy do skóry wrażliwej z Flos-Lek Pharma, ale żel do cery naczynkowej jest znacznie, znacznie lepszy. Na rynku można oczywiście znaleźć specjalne mydełka do mycia twarzy, ale jeśli ktoś preferuje żele a przy tym ma cerę naczynkową i wrażliwą to jak najbardziej zachęcam do wypróbowania  tego żelu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz