poniedziałek, 10 listopada 2014

Żel do mycia twarzy

Nadeszła jesień, więc czas na zmianę naszej pielęgnacji cery z letniej na jesienno-zimową. Przy tej okazji chciałam ponownie pokazać Wam żel do mycia twarzy z serii do cery naczynkowej firmy Flos-Lek.


Dlaczego piszę o nim ponownie? A to dlatego, że latem do mycia twarzy stosowałam mydełko różane z Alterry a wczesną jesienią mydło z olejkiem arganowym. I co zauważyłam? Przy zmianie pory na jesienną mydło do mycia twarzy nie jest najlepszym rozwiązaniem. Cera stała się przesuszona w strefie T a ja mam cerę mieszaną. Wróciłam więc do mojego ulubionego żelu. Kosmetyk może nie należy do najtańszych (ok. 16 zł.) to jednak warto w niego zainwestować. Jest wydajny, gdyż wystarczy wziąć małą jego ilość by umyć całą twarz. Nie przesusza cery, która po jego użyciu jest gładka i dobrze oczyszczona. Jeżeli ktoś zastanawiał się nad kupnem tego żelu lub nie ma swojego ulubionego kosmetyku do oczyszczania twarzy to polecam ten żel. Warto go wypróbować. Może na Waszych buziach tak samo dobrze się sprawdzi.

Do pary z tym żelem rano po umyciu twarzy stosuję również żel-maseczkę, o której pisałam w poście:




Maseczka ta o konsystencji żelu posiada ekstrakty z kasztanowca, arniki górskiej oraz fiołka trójbarwnego. Ekstrakty te mają za zadanie wzmocnić ścianki naczyń krwionośnych, zmniejszyć skłonność do zaczerwienienia i tzw. pajączków. Zawarta w maseczce prowitamina B5 (1%) ma nawilżyć i wygładzić skórę oraz przyspieszyć proces regeneracji naskórka. Ponadto jak pisze producent, łagodzi podrażnienia, uelastycznia skórę, pozostawiając delikatny film, który stanowi barierę ochronną przed utratą wody. Ten film powoduje, że nasza buzia się świeci, więc polecam go stosować wieczorem, choć ja stosuję go rano (od czego mamy puder?).
Maseczkę stosuję po porannym umyciu twarzy i użyciu toniku. Po nałożeniu maseczki odczekuję chwilkę a następnie nakładam krem do twarzy.
Wydaje mi się, że żel jest znakomitym kosmetykiem do pielęgnacji cery w sezonie jesienno-zimowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz