wtorek, 11 marca 2014

Piękne stopy - dobry krem.



Piękne, mięciutkie, zadbane stopy – o tym marzą kobiety. Nie jest to jednak łatwe do osiągnięcia. Trzeba przetestować wiele kremów do stóp, żeby znaleźć ten, który spełni nasze oczekiwania. Szukając kolejnego kremu, który sprawiłby, że moje stopy przestaną być szorstkie natrafiłam na krem firmy Acerin.
Nie słyszałam wcześniej o tej firmie a do zakupu kremu do stóp ten firmy zachęcił mnie napis na opakowaniu głoszący, że krem zawiera wosk pszczeli. Firma Acerin posiada szeroką gamę produktów do stóp. W swojej ofercie posiada żel na zmęczonie i ciężkie stopy, spray odświeżający, płyn na pękającą skórę, spray przeciwgrzybiczy, antyperspiratn do stóp o działaniu przeciwpotnym, itp. Za pośrednictwem jednej z aptek internetowych nabyłam krem i jakie są efekty?
Jestem zadowolona z tego produktu. Po nałożeniu kremu stopy są miękkie i gładkie. Efekt nie utrzymuje się zbyt długo ale chyba za wiele wymagam. Stosując krem z większą częstotliwością na pewno uzyskałabym pożądany efekt. Muszę przyznać, że krem jest jednym z lepszych, które używałam. W skład kremu wchodzi dobrze znany z właściwości nawilżających mocznik (odpowiada za nawodnienie warstwy rogowej naskórka), witaminy A i E, wspominany wcześniej wosk pszczeli (posiadający właściwości bakteriobójcze oraz wygładzające, nie powoduje zatykania porów, uelastycznia i zmiękcza skórę). Krem posiada również kontrowersyjny olej mineralny. Pełen skład kosmetyku przedstawia poniższe zdjęcie.
Reasumując, krem jest godny polecenia. Ciekawa jestem innych kosmetyków tej firmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz