niedziela, 27 kwietnia 2014

Urządzenie do pielęgnacji twarzy Bellissima Imetec



Urządzenie do pielęgnacji twarzy a właściwie wg instrukcji obsługi do pielęgnacji skóry Bellissima Imetec to soniczna szczoteczka przeznaczona do oczyszczania, złuszczania i odżywiania skóry. Można powiedzieć, że jest to tańszy odpowiednik szczoteczki Clarisonic. 



Bellissima posiada 5 różnych szczoteczek:

- do skóry normalnej,
- do skóry wrażliwej,
- złuszczającą (peeling),
- gąbkę - do delikatnego masażu w celu poprawy wchłaniania produktów kosmetycznych,
- mikro-masażer - głowicę z kuleczkami do masażu w celu poprawy krążenia i absorpcji kosmetyków.



 
gąbeczka
szczoteczka do skóry normalnej



 
mikro-masażer

Urządzenie działa na dwie baterie alkaliczne typu AA.


Oczyszczanie

Wg instrukcji oczyszczanie może być wykonywane codzienne, co drugi dzień lub 1-2 razy w tygodniu (w zależności od rodzaju skóry). Ja mam cerę naczynkową i stosuję urządzenie codziennie. Przy tak częstym stosowaniu nie zauważyłam negatywnych skutków.
Oczyszczamy twarz przesuwając szczoteczkę okrężnymi ruchami przez:
- 20 sekund na czole
- 20 sekund na nosie i brodzie
- 10 sekund na każdym policzku
- 20 sekund na szyi i dekolcie.
Po zakończonym oczyszczaniu szczoteczkę należy umyć ciepłą wodą z neutralnym mydłem. Nadmiar wody usunąć miękką czystą i suchą szmatką.

Urządzenie nie ma ani czujnika nacisku, ani też nie sygnalizuje czasu oczyszczania. Według mnie nie jest to konieczne. Po parokrotnym użyciu wiadomo już jak długo czyścić twarz bez zegarka w ręku.

Używam Bellissimę od połowy grudnia i jestem zadowolona z jego działania.  Na razie stosowałam urządzenie do oczyszczania i do złuszczania, ale jestem ciekawa mikro-masażu i końcówki z gąbeczką do aplikowania kosmetyku (np. kremu).

Sprzęt ten zakupiłam w sklepie EURO RTV AGD w cenie 149,99 zł. Obecnie urządzenie w promocyjnej cenie kosztuje 119,99 zł. Z tego, czego dowiedziałam się w sklepie to części zamiennych nie sprzedają. W instrukcji obsługi dołączonej do sprzętu podana jest informacja, że importerem tych urządzeń jest firma HB Polska sp. z o.o. i w celu naprawy lub zakupu części zamiennych należy udać się do autoryzowanego punktu serwisowego lub kontaktować się z firmą HB (adres i nr telefonu są podane w instrukcji). Mam zamiar niedługo zamówić na zapas nową szczoteczkę do skóry wrażliwej, więc zobaczę, czy nie ma problemu z nabyciem części zamiennych do tego urządzenia. 


Więcej o urządzeniach do  pielęgnacji twarzy:
http://zaczarowanykuferekk.blogspot.com/2014/03/face-roller-masazer-do-pielegnacji.html
http://zaczarowanykuferekk.blogspot.com/2014/08/sciereczki-muslinowe.html 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz