niedziela, 4 maja 2014

Masażer do stóp




Dzisiaj chciałam przedstawić prosty sposób na zmęczone stopy.
Stopy stanowią bardzo ważną część naszego ciała. Często po całym dniu są zmęczone, niekiedy opuchnięte. Co zrobić, by ulżyć naszym stopom? Masaż – tak, to klucz do dobrego samopoczucia.
W stopach znajdują się obszary odpowiedzialne za poszczególne narządy naszego organizmu, na przykład: za mózg, wątrobę, talię, płuca, serce, gardło, przeponę, okrężnicę czy oczy.
Stymulując je pobudzamy do prawidłowej pracy i regeneracji. 
Zbliża się lato, więc nasze stopy będą teraz bardziej potrzebowały naszej opieki. Piesze wycieczki, wysoka termperatura, letnie obuwie, wszystko to sprawia, że stopy są zmęczone.

Na rynku znajdziemy wiele różnych rodzajów masażerów. Ja chciałam przedstawić mały przenośny masażer. Kupiłam go parę lat temu chyba w Rossmannie. Urządzenie doskonale nadaje się do zastosowania podczas oglądania telewizji, serfowania po internecie lub czytania książki. Można go ze sobą zabrać na wakacje, gdyż zajmuje niewiele miejsca w walizce. Nie wiem, czy tego typu masażer jest jeszcze dostępny, ale na pewno znajdziecie podobne modele. Ja ze swojego jestem bardzo zadowolona. Po jego zastosowaniu stopy są lekkie i zrelaksowane.
Masażer jest wykonany z plastikowego tworzywa, na końcach ma dwie gumki (prawdopodobnie by podczas rolowania stopami nie zarysować podłogi oraz, aby wałek nie ślizgał się podczas masażu).







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz