środa, 3 września 2014

Farba do włosów COLOR & SOIN



Na rynku jest wiele farb do włosów o dużej rozpiętości cenowej. Którą wybrać? Czy kierować się ceną? Niestety wybór farby to bardzo indywidualna sprawa, ponieważ dla jednych bardzo dobra będzie farba za 15 zł. dla innych za 30 zł. Ostatnio wśród drogeryjnych farb pojawiły się farby bez amoniaku. Ja szukając farby bez amoniaku zdecydowałam się na zakup farby dostępnej w aptekach. Zdecydowałam się na farbę COLOR & SOIN po uprzednim zapoznaniu się z opiniami na jej temat w internecie oraz opisem sprzedawcy farb. COLOR & SOIN to trwała farba do włosów z ekstraktami roślin bez szkodliwego amoniaku, rezorcyny i parabenów. Wg opisu na opakowaniu farba została przetestowana w procesie kontroli dermatologicznej. 


Co ja sądzę o tej farbie?
Farba spełniła moje oczekiwania. Bardzo dobrze zabarwiła włosy.  Jedyne do czego mogę się przyczepić to to, że kolor wyszedł ciemniejszy niż na opakowaniu, ale jak wiemy nigdy nie mamy pewności jaki kolor wyjdzie na włosach po użyciu farby. Dlatego niestety trzeba eksperymentować z nowymi farbami w poszukiwaniu najlepszej dla nas. Kolor mnie jednak nie zniechęcił. Zauważyłam jedno: kolor na opakowaniu różni się od koloru z palety znajdującej się na stronie internetowej COLOR & SOIN i muszę powiedzieć, że wyszedł mi kolor taki jak na stronie a nie taki jak na opakowaniu. Nie mogę się wypowiedzieć na temat trwałości tej farby, ponieważ mam ją na włosach krótki okres czasu. Po miesiącu będę mogła coś więcej na ten temat napisać.





Ja kupiłam farbę w odcieniu 5 B, tj. brąz czekolada. 
Paletę kolorów, walory zdrowotne farby oraz wykaz aptek mających w swojej ofercie farby COLOR & SOIN znajdziemy na stronie internetowej: www.colorsoin.pl. Farba kosztuje w granicach 40 zł.
Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz