poniedziałek, 22 grudnia 2014

EVELINE EXTRA SOFT – KREM-KONCENTRAT DO RĄK I PAZNOKCI



Tak jak pisałam w poprzednim poście, zadowolona z efektów działania kremu do rąk EVELINE z kozim mlekiem i masłem karite, postanowiłam wypróbować inny krem do rąk z tej firmy. Tym razem kupiłam krem-koncentrat do rąk i paznokci 3 w 1.


Krem ma likwidować suchość, szorstkość i łuszczenie, regenerować zniszczony naskórek i wzmacniać paznokcie (3 w 1).
Krem zawiera:
-   5% urea (czyli mocznik) – zapewnia natychmiastowy efekt głębokiego nawilżenia;
- ceramidy – uzupełniają niedobór cennych lipidów w naskórku, zabezpieczając go przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych;
-   olej z avocado – zapobiega utracie wody z naskórka, chroniąc przed wysuszeniem. Uelastycznia i zmiękcza skórę dłoni likwidując szorstkość i łuszczenie;
-   D- panthenol + alantoina – działają łagodząco i przeciwzapalnie. Intensywnie nawilżają naskórek, pobudzając go do regeneracji;
-  kompleks witamin A, E, F – głęboko odżywia i regeneruje, sprawiając, że skóra odzyskuje gładkość i elastyczność.

Skład kremu jest ciekawy. Krem sam w sobie oceniam pozytywnie. Doskonale się wchłania, bo jego zastosowaniu czuć, że skóra jest dobrze nawilżona, gładka i mięciutka. Nie ma tak ładnego zapachu jak krem z kozim mlekiem. Ma subtelniejszy, delikatny zapach, który niektórym może bardziej odpowiadać. Czy jest lepszy od kremu z kozim mlekiem? Trudno powiedzieć, gdyż w działaniu kremy są bardzo podobne. Pozytywnie zaskoczyło mnie również opakowanie. Nie jest co prawda z pompką, ale zamknięcie działa rewelacyjnie, zamyka się leciutko i szczelnie.
Po raz kolejny nie zawiodłam się na kremie do rąk z tej firmy. A wy macie swój ulubiony krem do rąk, który możecie polecić?
Pozdrawiam!
Alice inWonderland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz