sobota, 27 grudnia 2014

Perłowe cienie – idealne na sylwestrowy makijaż



Nawiązując do jednego z poprzednich postów dotyczącego makijażu chciałam dzisiaj przedstawić cienie do powiek idealne do wykonania sylwestrowego makijażu. Niektóre z nas rzadko kiedy stosują perłowe cienie, czy cienie z drobinkami. Zazwyczaj na jakieś szczególne okazje jak na przykład zabawa sylwestrowa. Nie opłaca się wówczas inwestować w drogie markowe cienie, które będą używane raz może dwa razy w roku. Idealne wydają się być cienie polskiej produkcji.



Może opakowanie nie wygląda profesjonalnie (jest plastikowe, a napisy na nim i srebrne elementy się ścierają), ale cienie wydają się być bardzo dobre. Cena pudełeczka zawierającego 4 cienie jest niewysoka (poniżej 20 zł). Pudełeczko jest pomysłowe, gdyż zawiera 4 otwory, w których znajdują się aplikatory – pacynki oraz lusterko.





Ku mojemu zaskoczeniu (maluję się pędzlami) pacynkami tymi bardzo dobrze się rozprowadza cienie na powiekach. A cóż mogę powiedzieć o samych cieniach? Korzystając ze świątecznej atmosfery postanowiłam sobie wykonać taki świąteczny świetlisty makijaż. Okazało się, że makijaż przetrwał w idealnym stanie. Cienie dobrze przylegają do powieki, nie osypały się, a na załamaniach na powiece nic się nie zgromadziło. Jestem bardzo ciekawa, jak cienie sprawdzą się po całym dniu noszenia makijażu, gdyż moje cienie były na moich powiekach tylko przez 6 godzin. 
Plusem jest również to, że cienie są dobrze napigmentowane.
Cienie tej firmy dostępne są w różnych wersjach kolorystycznych.
Zaciekawiona producentem tych cieni znalazłam ich stronę internetową. Dla zainteresowanych podaję link: http://www.veronavpp.eu/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz