środa, 17 grudnia 2014

Krem do rąk EVELINE



Wertowanie setek kartek papieru w ciągu dnia, pora roku, czynności domowe to wszystko wpływa na nasze dłonie, które w związku z tym są często przesuszone, szorstkie, zaczerwienione. Zmieniając krem w poszukiwaniu tego najlepszego natknęłam się w Rossmannie na krem firmy EVELINE, a dokładnie glicerynowy superskoncentowany krem-maska do rąk i paznokci 5 w 1 z kozim mlekiem, witaminą E i masłem karite.





Krem był dostępny w opakowaniu z pompką, co uważam za duży plus. Opakowanie zawiera 245 ml kremu. Nie pamiętam ile za niego płaciłam, ale cena tu nie  jest akurat najważniejsza.
Według opisu na opakowaniu krem ma intensywnie nawilżać, głęboko odżywiać, regenerować, rozjaśniać przebarwienia oraz wzmacniać paznokcie (czyli 5 w 1). To wszystko ma robić za sprawą:
- koziego mleka – które zwiększa elastyczność i gładkość skóry, długotrwale nawilża i regeneruje;
- masła karite – które intensywnie nawilża i zmiękcza skórę dłoni;
- gliceryny – która utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia najgłębszych wartstw naskórka do 48 h;
- kolagen i elastyna – uelastyczniają i zapobiegają utracie jędrności delikatnej skóry dłoni;
- olej z kiełków pszenicy – niweluje suchość i szorstkość oraz zapobiega pękaniu naskórka;
- d-panthenol i alantoina – działają łagodząco i kojąco.

Jestem zadowolona z tego kremu. Na początek na uwagę zasługuje opakowanie z pompką. To doskonale rozwiązanie w przypadku kremu do rąk, gdyż pozwala na szybką i wygodną aplikację kosmetyku. Krem nie ma wodnistej konsystencji, wg mnie konsystencja jest w sam raz. Poza tym krem pięknie pachnie. Trudno mi określić co to jest za zapach, ale mnie się podoba. Ponadto krem  szybko i dobrze się wchłania a przede wszystkim nie zostawia tłustej warstwy na dłoniach. Dłonie wydają się dobrze nawilżone, gładkie, elastyczne i bez szorstkich kostek, (szorstkość kostek można uzyskać po systematycznym stosowaniu a nie po jednym użyciu). Używanie tego kremu to czysta przyjemność.
Ubolewałam nad tym, że jak mi się skończył nie znalazłam już go w tej wersji w opakowaniu z pompką. Zadowolona z efektów działania kremu postanowiłam wypróbować inny krem z tej firmy, o którym napiszę Wam w kolejnym poście.
Jeżeli jeszcze ktoś nie wypróbował tego kremu a miał zamiar to śmiało może po niego sięgnąć. Myślę, że jest to dobry krem jak na krem w takim przedziale cenowym.
Obecnie jest dostępny w Rossmannie w wersji 100 ml za 5,59 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz